تکنولوژی, مقالات

۵۶ درصد از خدمات دستگاه ها به صورت الکترونیکی در دسترس مردم قرار دارد

0 2

تبلیغات بنری

“تاکنون 5 ٪ از خدمات سازمان های اجرایی مخاطب به صورت الکترونیکی ارائه شده است و تا پایان ماه ژوئیه فرصتی برای رسیدن به 5 ٪ است.”

وی افزود: این دستگاه ها موظفند تا پایان سال اول سال هفتم توسعه ، 2 ٪ از خدمات خود را به صورت الکترونیکی ارائه دهند و 2 ٪ از این 5 ٪ هوشمندانه ، با تقریباً 2 ٪ از خدمات ما از طریق خدمات ملی دولت هوشمند.

در مصاحبه تلویزیونی ، Movahed گفت: “وظیفه قانون در بند ج) ارائه 5 ٪ از خدمات تا پایان سال پنجم برنامه توسعه هفتم است.

تبلیغات بنری

منبع : خبرگزاری iraneconomist

در باره نویسنده / 

تانیا

ارسال پاسخ

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید

لینک های مفید

درباره ما

مجله اینترنتی تانیا یکی از منابع معتبر و جامع در عرصه اطلاع‌رسانی و آموزش در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و علمی به شمار می‌آید. این مجله با هدف ارتقاء آگاهی عمومی و ارائه محتوای با کیفیت، به انتشار مقالات، تحلیل‌ها و بررسی‌های کارشناسی می‌پردازد. تانیا با بهره‌ گیری از نویسندگان متخصص و پژوهشگران برجسته، محتوای خود را به‌ روز و جذاب نگه‌ داشته و فضایی مناسب برای تبادل نظر و اندیشه‌ های نو فراهم آورده است.