
به گفته اقتصاددان ایران ، محمد ردا مودرس در یک کنفرانس مطبوعاتی که توسط بورس اوراق بهادار تهران در یک کنفرانس مطبوعاتی به میزبانی بورس اوراق بهادار تهران برگزار می شود ، می گوید که حمل و نقل از 6 سال وارد بازار سرمایه شده است و افزود که سهامداران اصلی دارای حقوق بازنشستگی هستند و افزود که شرکت های کشتی 5 میلیون تن ظرفیت سطح دارند.
وی گفت: این شرکت علاوه بر حمل و نقل دریایی در بخش راه آهن و جاده نیز فعال است.
یک مدرس در خیابان ها افزود ، با یادآوری اینکه حمل و نقل اولین مقام را در منطقه و هجدهمین جهان در حمل و نقل کالا به دست می آورد: “ناوگان دریایی این شرکت علاوه بر پشتیبانی و عملیاتی و لجستیکی ، در بنادر جنوبی کشور نیز فعال است.”
مدیرعامل شرکت حمل و نقل جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت که در زمینه آموزش ، 5 ٪ از ملوانان در این کشور از طریق موسسه این شرکت آموزش دیده اند.
وی گفت: همكاران این شركت به استثنای 4 نفر از افراد اضطراری ، همه ایرانی ها هستند و افزودند كه تعداد نیروهای خارجی از زمان تعداد افراد كاهش یافته است و امروز همه نیروهای حمل و نقل ایران.
مدرس خیابانها ، با توجه به اینكه در سال نهم ، جمهوری اسلامی ایران بنزین بنزین را به ونزوئلا ارسال كرد و منجر به رهبر عالی انقلاب اسلامی شد و به تحریم های سخت کشورهای غربی علیه ناوگان این شرکت اشاره كرد و افزود كه سال گذشته مجازات های اخیر بود.
شبار به یک مرکز جدید کشتی سازی تبدیل می شود
مدیر حمل و نقل همچنین برنامه شرکت را برای حضور در منطقه Chabahar اعلام کرده است و گفت: “ما برنامه ریزی کرده ایم که یکی از مراکز خطرناک گروه حمل و نقل در چاباهار را ایجاد کنیم.”
وی افزود: بندر شابار می تواند در سالهای آینده نقش مهمی در ایران داشته باشد و افزود: “ما به دنبال توسعه این بندر هستیم ؛ ما معتقدیم که توسعه بندر چاباهار از دیدگاه مسئولیت اجتماعی نیز در توسعه منطقه ماکران نقش دارد.
وی خاطرنشان کرد: سال گذشته ، ما یک ظرف شابر داشتیم که منجر به مقام دوم در بنادر کانتینر کشور شد.
معلم خیابان یادآوری کرد که ما هشت گذرگاه اصلی در جهان داریم که یکی از آنها تنگه هورموز است و باید این فرصت را در نظر بگیریم ، و افزود که این ظرفیت باعث شده است که ویران کشتی را برای انتقال کشتی خلیج فارس امکان پذیر کند.
وی افزود: دفاتر این شرکت در سایر کشورها از جمله اروپا ، روسیه ، چین و هند فعال است و افزود: این شرکت حمل و نقل می تواند نقش مهمی در کریدور شمالی جنوب داشته باشد ، که نیاز به همراهی سایر دستگاه ها از جمله آژانس های ناوبری دارد.
مدیرعامل شرکت حمل و نقل خاطرنشان کرد: در بخش روسیه خزر ، ما بندر Astrakhan را داریم که در سالهای اخیر مجازات شده است. این بندر یکی از بهترین بنادر فعال روسیه در بخش خزر است.
زندگی ناوگان حمل و نقل باید کمتر از 5 سال باشد
مدیرعامل شرکت حمل و نقل گفت که عمر ناوگان این شرکت کمتر از پنجم است و می گوید: “تصمیمات برای استفاده از منابع بانکی و صندوق توسعه ملی دریافت شده است.”
سوابق خیابانی گفتیم که ما هیچ زباله ای نداریم و سال گذشته با یک میلیارد دلار مجوز داده شده است ، اما ما هنوز هیچ پولی دریافت نکرده ایم و افزود: “آنها تسهیلات یک شرکت حمل و نقل هستند و سالانه 5 میلیون دلار به بانکهای عملیاتی می پردازیم.”
“ما مدارس را در بنادر کشور ساخته یا بازسازی کرده ایم و معتقدیم که نقش مسئولیت اجتماعی در افزایش حقوق سهامداران ما نقش دارد.”
آخرین مقالات
- بانکها جریمه میدهند؛ وام نه! می 21, 2025
- کشتیرانی سال گذشته ۲۷ میلیون تن انواع کالا حمل کرد می 19, 2025
- نامزد های بهترین بازیکن فصل در لیگ برتر انگلیس می 17, 2025
- نمایشگاه کتاب رو به پایان است می 15, 2025
- گشتی در نمایشگاه کتاب تهران می 13, 2025
- اخبار کوتاه دانشگاهی ۲۰ اردیبهشتماه می 11, 2025
- محدودیت صادرات سیب زمینی رفع شد می 9, 2025
- نخستین گواهی سپرده خودرو به زودی در بورس رونمایی میشود می 7, 2025
- صعود پاکدامن در رنکینگ جهانی می 5, 2025
- راهکارهایی برای استقلال مالی فدراسیونهای ورزشی می 3, 2025
ارسال پاسخ
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید