فرهنگی, مقالات

تهران به جز آلودگی هوا، تمدنی تاریخی دارد

0 6

تبلیغات بنری

به گفته اقتصاددان ایران ؛ طبق روابط عمومی عباس آباد و گردشگری ، اولین مجله مجله تهران در آخرین روز از هجدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران (جمعه ، 23 فوریه) و سید محمد حسین هجازی ، مدیر منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد رونمایی شد. چنین محافل مختصر در رویدادهایی مانند نمایشگاه بین المللی گردشگری تأثیرگذار است ، یکی از اقدامات خوب شهرداری تهران ، مدیریت حوزه گردشگری شهری به نفع مردم و شهر تهران و مجله است که امروزه از آن رونمایی می شود نتیجه تلاش رسانه ها و فعالان گردشگری است. بشر اولین شماره از “تماشایی تهران” نتیجه ماههای مطالعه و تحقیق است و نقطه عطفی در زمینه گردشگری شهری است ، بنابراین من از رسانه ها و منتقدین می خواهم که از این مجله انتقاد کنند.

مدیر تهران تماشایی ، با بیان اینکه این مجله سال گذشته از معاون مطبوعات وزارت هدایت مجوز گرفته بود ، افزود: جاذبه های تهران و اقدامات انجام شده در زمینه گردشگری شهری در این ژورنال آگاه و دیده می شود و امیدواریم این موضوع کار در زمینه تحقیق و اطلاعات در تهران باقی خواهد ماند.

Anoushirvan Mohseni Bandpi ، معاون مدیر گردشگری ، گفت: “تهران دارای تمدن تاریخی قوی است و علاوه بر آلودگی هوا ، جاذبه های گردشگری زیادی نیز دارد. تهران ، بسیاری از معماری های ارزشمند ، همچنین دارای جاذبه های مدرن بسیاری است که همگی در جذب داخلی و مؤثر هستند گردشگران خارجی.

وی افزود: یک واقعیت تلخ وجود دارد که ما علی رغم ظرفیت زیاد در زمینه گردشگری کار کرده ایم ، افزود: “در حالی که کشورهای همسایه ما با سرانه به خوبی عمل کرده اند ، ما سرانه کمی در این منطقه داریم و می توانیم استفاده کنیم. ظرفیت شهرداری تهران در این رابطه.

احمد آلاوی ، رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر تهران ، که در این مراسم شرکت کرد ، گفت: “تهران صدها امتیاز گردشگری و میراث دارد ، اما بیشتر مردم تهران به خارج از آخر هفته های تهران می روند و ما نتوانستیم این مقصد ها را معرفی کنیم شهروندان و ما نتوانستیم این مقصد را به شهروندان معرفی کنیم.

وی با توجه به موانع ارث و باغهای خصوصی در تهران ، تأکید کرد: “ما باید قوانین سختگیرانه ای را برای صاحبان خصوصی مجتمع های میراث و باغ های موجود حل کنیم.”

Alireza Tabash ، مدیر هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی (HEGTA) ، همچنین گفت: “نام” Tehran دیدنی “برای این مجله به معنای دعوت به دیدن است ، که باعث می شود کار اعضای سرمقاله و روزنامه نگاران دشوار و آسان باشد. مجله ، مناظر جدید از تهران باید معرفی شود تا مردم مشتاق دیدن جاذبه های گردشگری شهری باشند.

وی افزود: نام سرمقاله این مجله حاکی از حضور تیم حرفه ای آن است و به نظر من ، این مجله باید به انگلیسی ترجمه شود و به تورها و سفارتخانه های خارجی ارسال شود. “

تابش همچنین اعلام کرد که مجتمع های گردشگری تأمین اجتماعی ارتباط عملیاتی با “تهران دیدنی” دارند و آن را به آژانس های مسافرتی و هتل ها گسترش می دهند و گفتند: امیدوارم استان های دیگر از “ایران دیدنی” پیروی کنند. زیرا در این شرایط ما به ادبیات تخصصی در زمینه گردشگری نیاز داریم که خوشبختانه آقای هجازی آغاز شد.

تبلیغات بنری

منبع : خبرگزاری iraneconomist

در باره نویسنده / 

تانیا

ارسال پاسخ

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید

لینک های مفید

درباره ما

مجله اینترنتی تانیا یکی از منابع معتبر و جامع در عرصه اطلاع‌رسانی و آموزش در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و علمی به شمار می‌آید. این مجله با هدف ارتقاء آگاهی عمومی و ارائه محتوای با کیفیت، به انتشار مقالات، تحلیل‌ها و بررسی‌های کارشناسی می‌پردازد. تانیا با بهره‌ گیری از نویسندگان متخصص و پژوهشگران برجسته، محتوای خود را به‌ روز و جذاب نگه‌ داشته و فضایی مناسب برای تبادل نظر و اندیشه‌ های نو فراهم آورده است.